Přidání příspěvku
V návštěvní knize je 2778 příspěvků, poslední byl přidán dne 5. 12. 2008 10:08
J.D. 3. 10. 2008 11:56
Děkuji vám paní Buriánková za podstatné a podkladné připomínky,
to co píšete jsou skutečnosti. Jsem zvědavá jak to pan Jahoda vyřeší,když se ptá na věci,který jsou všem dobře známý a nikdo je stejně řešit ani nebude.
To by všechno měl ale vědět pan Cach a divín se,že místopředseda to neví?Mají schůze,tak to můžou řešit Není to trochu divný?
to co píšete jsou skutečnosti. Jsem zvědavá jak to pan Jahoda vyřeší,když se ptá na věci,který jsou všem dobře známý a nikdo je stejně řešit ani nebude.
To by všechno měl ale vědět pan Cach a divín se,že místopředseda to neví?Mají schůze,tak to můžou řešit Není to trochu divný?
podnět jsem zadala a s výsledkem,který jsem zde uvedla.
Nebaví mě už neustálé poukazování na tyto věci,o kterých každý ví a mlčí.
K tomu psovi jsem nad rámec toho upozornění ÚPCH napsala dopis předsedovi komise rozhodčích,aby apeloval na své podřízené rozhodčí tak, aby netolerovali diskvalifikující vady u psů,aby nezařazovali takové jedince do chovu,aby se nenechali majiteli ovlivnit,atd.
Zdůvodnila jsem to tím,že vada předkus je u nás téměř vymýcena a pokud se takovýto šampion dostane mezi plemeníky,je vše zpátky.
Anketní otázka:odpověděl mi někdo?
nebo mi nikdo neodpověděl?
Takže: tehdy to nezajímalo nikoho z OPCH,ani ÚPCH (mimo Alice)Je to rok stará záležitost.
Jinak děkuji za zájem.Zeptáte-li se kdo měl s kým konflikt loni v Lásenicích a kvůli komu-dozvíte se.
Nebaví mě už neustálé poukazování na tyto věci,o kterých každý ví a mlčí.
K tomu psovi jsem nad rámec toho upozornění ÚPCH napsala dopis předsedovi komise rozhodčích,aby apeloval na své podřízené rozhodčí tak, aby netolerovali diskvalifikující vady u psů,aby nezařazovali takové jedince do chovu,aby se nenechali majiteli ovlivnit,atd.
Zdůvodnila jsem to tím,že vada předkus je u nás téměř vymýcena a pokud se takovýto šampion dostane mezi plemeníky,je vše zpátky.
Anketní otázka:odpověděl mi někdo?
nebo mi nikdo neodpověděl?
Takže: tehdy to nezajímalo nikoho z OPCH,ani ÚPCH (mimo Alice)Je to rok stará záležitost.
Jinak děkuji za zájem.Zeptáte-li se kdo měl s kým konflikt loni v Lásenicích a kvůli komu-dozvíte se.
Pavel Jahoda 3. 10. 2008 09:20
Pro a.b a jiné. Mohu Vás ubezpečit, že situace kolem feny Baghíry Holubí dům se řeší a po obdržení písemných vyjádření zainteresovaných osob a po prošetření budete o přijatých opatřeních informováni. Zaráží mne , že uvádíte existenci psa s vadou skusu a nepodala jste podnět na prošetření. Prosín Vás proto o zveřejnění jeho jména, aby se touto situací mohlo předsedníctvo zabývat na schůzi , která bude 19.10.2008 v Českém Brodě.
alena buriánková 3. 10. 2008 08:21
jestlipak jste paní Fialová dostala uspokojivou odpověď na Vaše podněty podané Předsednictvu?
L. Fialová 3. 10. 2008 00:32
Bude schůze, tak s tím můžete VŠICHNI něco udělat
Kdy bude vlastně schůze?
Kdy bude vlastně schůze?
naštvanej člen 2. 10. 2008 23:03
Ono to už neplatí ani tou oficiální cestou,všichni dělají mrtvého brouka,
Každý slušný člen předsednictva by mohl něco napsat a vsadím se,že to tady čtou všichni. HLAVOUNI
Každý slušný člen předsednictva by mohl něco napsat a vsadím se,že to tady čtou všichni. HLAVOUNI
L. Fialová 2. 10. 2008 15:26
Jirko, ono nestačí jen psát zde na knihu... zkus to oficiální cestou
J.J. 2. 10. 2008 13:29
ono ale vlastne v RKCR je to jen o par "hlavounech" .....proc by mela o dulezitych vecech rozhodovat clenska zakladna....
J.J. 2. 10. 2008 13:22
by me zajimalo kdo schvalil ze listopadovy zavod bude vyberovym...pokud vim tak zatim nikdo tak nevim proc je tak oznacovan..
alena buriánková 1. 10. 2008 08:48
paní H.A.jmenovala jste pod iniciálami mě a to plným jménem.Takže se necítím být potrefená,utajeně se strefujete s podtextem hanlivým do lidí,které uvádíte plným jménem.
Jste fakt dobrá a sparavedlivá.Ale raději anonymně,že?
Jste fakt dobrá a sparavedlivá.Ale raději anonymně,že?
J.D. 30. 9. 2008 23:15
Ti, kteří něco dělají pro klub mohou občas udělat nějaký ten malý podvůdek na revanš. ???
To snad néééééééééééé,kam to spějeme???
To snad néééééééééééé,kam to spějeme???
H.A. 30. 9. 2008 21:45
Milé dámy, já se podepsala, jsem přesvědčená, že pro účely těchto stránek jsou mé iniciály naprosto dostačující.
Paní Dášo, věřím ve vaší inteligenci a tudíž jsem přesvědčena, že nemyslíte vážně svá slova, když se mi snažíte podstrčit, že jsem vlastně chtěla říct, že ti, kteří něco dělají pro klub mohou občas udělat nějaký ten malý podvůdek na revanš.
A pro všechny, které se tomu brání, ale ozvaly se jako příslovečné potrefené. Dosud jsem chovala jiné plemeno než rtw. Možná jsem hloupá, ale neuchovnila jsem perspektovního jedince, jelikož dle mého názoru měl vyřazující vadu, ač jsem byla přemlouvána k opaku. Nesrovnala bych si to se svým svědomím. Je hodně takových, ale taky je hodně makových.
Každý si z mých slov vzal co chtěl, co pochopil, co potřeboval. Horujete, že zde může každý vyjádřit svůj názor a údajně bez obav. Já to udělala.
Přeji všem krásný večer.
Paní Dášo, věřím ve vaší inteligenci a tudíž jsem přesvědčena, že nemyslíte vážně svá slova, když se mi snažíte podstrčit, že jsem vlastně chtěla říct, že ti, kteří něco dělají pro klub mohou občas udělat nějaký ten malý podvůdek na revanš.
A pro všechny, které se tomu brání, ale ozvaly se jako příslovečné potrefené. Dosud jsem chovala jiné plemeno než rtw. Možná jsem hloupá, ale neuchovnila jsem perspektovního jedince, jelikož dle mého názoru měl vyřazující vadu, ač jsem byla přemlouvána k opaku. Nesrovnala bych si to se svým svědomím. Je hodně takových, ale taky je hodně makových.
Každý si z mých slov vzal co chtěl, co pochopil, co potřeboval. Horujete, že zde může každý vyjádřit svůj názor a údajně bez obav. Já to udělala.
Přeji všem krásný večer.
I já jsem kdysi dostala nabídku prodat Vanesu do ciziny, do Ameriky. Nabízeli mi za ní svého času čtvrt milionu korun, pro matku se dvěma dětmi to byla částka obrovská. Nikdy bych jí nedokázala prodat, nebyla by na prodej ani za milion, ani za dva. Lidé mi říkali, že jsem blázen, ať jí prodám. Ale ona je moje druhé já. Kdybych dnes musela volit, který z mých psů jako jediný zůstane doma, byla by to právě Vanesa, i když jí za chvíli bude 12 let. Raději bych se vzdala mladé a perspektivní feny, než Vanesy. Ona je mým životním psem, takový je asi jen jeden za život, a někdo nemá takové štěstí nikdy.
Tak, milé iniciály, zkratky a anonymové, o tom je můj život se psy - je o psech, o vztahu k nim, o společně prožitých chvílích - ne o funkcích. A klubu srdečně přeji, aby našel sílu se opět postavit na nohy a plnit svou funkci, tedy řídit chov RTW v ČR dle platných standardů a morálních hodnot.
Tak, milé iniciály, zkratky a anonymové, o tom je můj život se psy - je o psech, o vztahu k nim, o společně prožitých chvílích - ne o funkcích. A klubu srdečně přeji, aby našel sílu se opět postavit na nohy a plnit svou funkci, tedy řídit chov RTW v ČR dle platných standardů a morálních hodnot.
Když má chovatel štěstí na majitele svých odchovů,je to nádhera.
Já měla štěstí mimořádné.Kdo chce,ten vycítí ze slov Báry tu její lásku k feně, která je vyjímečná.A to uznání k mému chovu.
A to samé mohu říct například o Dáše, které byla v cizině nabídnuta neskutečná částka za Valmonta,a ona mi řekla:neuměla bych s tím žít.A Andrea-jak má ráda Vandala.
A Olina,jak milovali Wirgie.Jak se jim ona odvděčovala svoji věrností a oddaností.Jak zraněné Olině donesla telefon,aby si mohla zavolat pomoc,jak jim otevřela zevnitř z bytu zabouchnuté dvěře,jak ji ochránila při napadení.
A mnoho dalších majitelů rottweilerů Ortles,kteří jsou mými přáteli dodnes.Jak Kamarád Ortles umřel v ten den,kdy jsem se na něj jela do Chebu naposledy podívat,jako by čekal...
Toto vše je víc,než nějaký finanční zisk,na to vše jsem pyšná a nemůžete mě výsměchem nijak ponížit.
Ano,mám ráda své úžasné odchovy a vážím si všech,kteří si kdy ode mě rottweilera koupili.
Já měla štěstí mimořádné.Kdo chce,ten vycítí ze slov Báry tu její lásku k feně, která je vyjímečná.A to uznání k mému chovu.
A to samé mohu říct například o Dáše, které byla v cizině nabídnuta neskutečná částka za Valmonta,a ona mi řekla:neuměla bych s tím žít.A Andrea-jak má ráda Vandala.
A Olina,jak milovali Wirgie.Jak se jim ona odvděčovala svoji věrností a oddaností.Jak zraněné Olině donesla telefon,aby si mohla zavolat pomoc,jak jim otevřela zevnitř z bytu zabouchnuté dvěře,jak ji ochránila při napadení.
A mnoho dalších majitelů rottweilerů Ortles,kteří jsou mými přáteli dodnes.Jak Kamarád Ortles umřel v ten den,kdy jsem se na něj jela do Chebu naposledy podívat,jako by čekal...
Toto vše je víc,než nějaký finanční zisk,na to vše jsem pyšná a nemůžete mě výsměchem nijak ponížit.
Ano,mám ráda své úžasné odchovy a vážím si všech,kteří si kdy ode mě rottweilera koupili.
Aleno, děkuji. Přesto si i dnes myslím, s odstupem času, že jako výcvikář jsem lidem měla co nabídnout, mohla jsem poradit, pokusit se pomoci. Jako ÚPCH bych musela ještě mnoho a mnoho času věnovat studiu, abych mohla být co platná. Ano, o genetice toho vím docela hodně, měla jsem tu čest jí studovat pod vedením vynikajících profesorů, ale o vhodnosti a návaznosti jednotlivých linií na rodiny toho vím ještě moc málo, pořád se mám co učit. Nemohla bych poradit psa na fenu jen proto, že majitel psa je můj kamarád.
Ty víš, že jsem jednu dobu poukazovala na to, že se nechovným psem nakryla fena, bylo to i v databázi RTW, fena nezabřezla, krytí se zametlo pod koberec a nikdo to neřešil, i když jsem posílala stížnost. Bylo mi řečeno, že z toho nic stejně nakonec nebylo (myšleno štěňata), tak ať neprudím.
Vadí mi, že vídám rottweilery nemocné, kteří vyhrávají výstavy. Vadí mi jedinci postižení dysplazií, které máme v chovu. Vadí mi jedinci s hrubými vadami, které máme v chovu. Vadí mi i netypické povahy, agresivní či bázliví psi. A vadí mi, že jsem toho mohla udělat moc málo proto, aby se toto nedělo. Byl to jeden z důvodů, proč jsem se stáhla do ústraní.
Poslední kapkou bylo, když mě chtěli kárně trestat za chov na feně po osmém roce života - fena byla nakryta nechtěně, ani jsem o tom nevěděla, že se to stalo a jednoho rána jsem doma měla křížence RTW s BOC a nestačila jsem se divit. Byla jsem obviněna, že jsem to udělala schválně Neumím si představit nikoho, kdo by na fenu s takovými výsledky schválně pustil psa (sice chovného a zdravého) jiného plemene.
Vanesa je stále velmi aktivní stará dáma, ale s jejím odchodem "do důchodu" jsem i já odešla z klubu, už jsem na to všechno neměla žaludek. Prostě jsem přerušila členství. Teď, kvůli mladé Erně, pravnučce Simby, uvažuji o vstupu zpět, ale vážně nevím, jestli se mi do toho - s prominutím - chléva chce vlézt.
Anonyme - práce s Vanesou Bohemia Ortles nebyla vždy procházka růžovou zahradou, nebyla to hezká mladá fena, protrpěli jsme si mnoho narážek na její povahu i exteriér. Ale její výsledky mluví za vše a já jsem hrdá na to, co jsme spolu dokázaly. A že je to Ortles, na to jsem také hrdá. Nevěděla jsem v tu dobu nic o stanici Ortles, byla to náhoda. Náhoda, která asi navždy ovlivnila můj život. Kdybych dnes měla možnost volby, udělala bych věci stejně, jako tenkrát. CHS Ortles má jméno a nemá ho proto, že její majitelka tady křičí na knize... Musela si ho vybudovat, a to je dlouhá cesta. Zkouším tou cestou také jít a je to cesta trnitá, když si chce člověk zachovat svou tvář a chovat se tak ,aby se na sebe každý den mohl s klidem podívat do zrcadla. Snažím se o zachování typických povahových vlastnosí i exteriéru a není to vážně lehké.
No, to jsem se zase po dlouhé době rozepsala, ale už končím
Ty víš, že jsem jednu dobu poukazovala na to, že se nechovným psem nakryla fena, bylo to i v databázi RTW, fena nezabřezla, krytí se zametlo pod koberec a nikdo to neřešil, i když jsem posílala stížnost. Bylo mi řečeno, že z toho nic stejně nakonec nebylo (myšleno štěňata), tak ať neprudím.
Vadí mi, že vídám rottweilery nemocné, kteří vyhrávají výstavy. Vadí mi jedinci postižení dysplazií, které máme v chovu. Vadí mi jedinci s hrubými vadami, které máme v chovu. Vadí mi i netypické povahy, agresivní či bázliví psi. A vadí mi, že jsem toho mohla udělat moc málo proto, aby se toto nedělo. Byl to jeden z důvodů, proč jsem se stáhla do ústraní.
Poslední kapkou bylo, když mě chtěli kárně trestat za chov na feně po osmém roce života - fena byla nakryta nechtěně, ani jsem o tom nevěděla, že se to stalo a jednoho rána jsem doma měla křížence RTW s BOC a nestačila jsem se divit. Byla jsem obviněna, že jsem to udělala schválně Neumím si představit nikoho, kdo by na fenu s takovými výsledky schválně pustil psa (sice chovného a zdravého) jiného plemene.
Vanesa je stále velmi aktivní stará dáma, ale s jejím odchodem "do důchodu" jsem i já odešla z klubu, už jsem na to všechno neměla žaludek. Prostě jsem přerušila členství. Teď, kvůli mladé Erně, pravnučce Simby, uvažuji o vstupu zpět, ale vážně nevím, jestli se mi do toho - s prominutím - chléva chce vlézt.
Anonyme - práce s Vanesou Bohemia Ortles nebyla vždy procházka růžovou zahradou, nebyla to hezká mladá fena, protrpěli jsme si mnoho narážek na její povahu i exteriér. Ale její výsledky mluví za vše a já jsem hrdá na to, co jsme spolu dokázaly. A že je to Ortles, na to jsem také hrdá. Nevěděla jsem v tu dobu nic o stanici Ortles, byla to náhoda. Náhoda, která asi navždy ovlivnila můj život. Kdybych dnes měla možnost volby, udělala bych věci stejně, jako tenkrát. CHS Ortles má jméno a nemá ho proto, že její majitelka tady křičí na knize... Musela si ho vybudovat, a to je dlouhá cesta. Zkouším tou cestou také jít a je to cesta trnitá, když si chce člověk zachovat svou tvář a chovat se tak ,aby se na sebe každý den mohl s klidem podívat do zrcadla. Snažím se o zachování typických povahových vlastnosí i exteriéru a není to vážně lehké.
No, to jsem se zase po dlouhé době rozepsala, ale už končím
Vážený anonyme -hrdino H.A.
byla jsem ve funkcích,a mnohé jsem dělala na úkor času,a svých financí.Jako OPCH jsem jezdila na kontroly,které zabíraly mnoho hodin mého času a brala jsem za to peníze za skutečně projetý benzín,mnohdy jsem jela vlakem,když měl chovatel málo štěňat,aby ho to stálo co nejmíň.Veškeré tiskopisy jsem si množila a nenechávala si je proplatit.Dělala jsem to ráda,a i svůj čas jsem ráda poskytla mnoha lidem,kteří volali a ptali se na různé věci.
OPCH jsem přestala dělat proto,že za půl roku se žádný člen,pro které jsem zdarma pracovala nepostavil na mou stranu v boji za uznání ve věci usnesení.
Několik let jsem zacvičovala do této práce Olinu Vítkovou,která má zkušenosti jak se svým chovem,tak s kontrolami,kam jezdila se mnou,dokonce jezdila k chovatelům a radila jim při porodu,když já nemohla.
Dbala jsem na to,aby dokonale znala řády,a hlavně,aby se jimi řídila.
Podle mě je to člověk na svém místě,a překvapilo mě,když jsem zjistila,že nebyla vůbec oslovena s nabídkou na funkci ÚPCH.Kvalifikačně i zkušenostmi odpovídala.Nejspíš ta podmínka jmenování H.P.opět do funkce nebyla jistá a tak se tedy oslovil jiný člen z našeho regionu,který splnil právě jen tu jednu podmínku.
Nechci říct,že se nemá šanci vypracovat,i zde na knize jsem kritiky nabádala,abychom mu dali čas.
A teď má možnost ukázat,zda mu záleží na čistotě chovu,na stejných podmínkách pro všechny,na zdravých rtw.Nebojen na dobrých vztazích s kolegy funkcionáři.Počkejme si,a uvidíme.Ještě je čas.
Anonyme,vaše hloupá ironická poznámka o mých jen těch nejlepších zvířatech není na místě.
Opravdu jsem odchovala velmi mnoho prvotřídních rottweilerů,měla jsem vynikající jedince ,a vezmu-li to statisticky,je moje stanice mimořádně úspěšná.
Jiná věc je ta,že jsem za víc než 30 let nedokázala namnožit tolik štěňat,jako jiní,kteří za polovinu času mají třeba dvojnásobek vrhů.
Já ani v dobách velkého zájmu o rtw psy chovala-nemnožila.
Nevím proč bych měla být falešně skromná?
Báro Lužná,Ty jsi naopak skromná až příliš.
Málokdo ví,jak probíhal Tvůj život ať soukromý,nebo se psy,nebo při vzdělávání.
To je málo vídané a je třeba si Tě považovat.Věř tomu,že já si Tě vážím,a nikdy jsem nepochopila,proč jsi odmítala funkci úpch,vždyť Ty jsi byla kvalifikovaná již tehdy.
Jenže znala jsi to,co nezná běžný člen.Proto jsi také,jako já funkce opustila.
Vážení členové klubu,nebojte se,nemám ani v nejskrytějším koutku duše pocit,že bych chtěla byť tu nejméně významnou funkci,natož tu vyšší.
Zkušenost mi stačila.
byla jsem ve funkcích,a mnohé jsem dělala na úkor času,a svých financí.Jako OPCH jsem jezdila na kontroly,které zabíraly mnoho hodin mého času a brala jsem za to peníze za skutečně projetý benzín,mnohdy jsem jela vlakem,když měl chovatel málo štěňat,aby ho to stálo co nejmíň.Veškeré tiskopisy jsem si množila a nenechávala si je proplatit.Dělala jsem to ráda,a i svůj čas jsem ráda poskytla mnoha lidem,kteří volali a ptali se na různé věci.
OPCH jsem přestala dělat proto,že za půl roku se žádný člen,pro které jsem zdarma pracovala nepostavil na mou stranu v boji za uznání ve věci usnesení.
Několik let jsem zacvičovala do této práce Olinu Vítkovou,která má zkušenosti jak se svým chovem,tak s kontrolami,kam jezdila se mnou,dokonce jezdila k chovatelům a radila jim při porodu,když já nemohla.
Dbala jsem na to,aby dokonale znala řády,a hlavně,aby se jimi řídila.
Podle mě je to člověk na svém místě,a překvapilo mě,když jsem zjistila,že nebyla vůbec oslovena s nabídkou na funkci ÚPCH.Kvalifikačně i zkušenostmi odpovídala.Nejspíš ta podmínka jmenování H.P.opět do funkce nebyla jistá a tak se tedy oslovil jiný člen z našeho regionu,který splnil právě jen tu jednu podmínku.
Nechci říct,že se nemá šanci vypracovat,i zde na knize jsem kritiky nabádala,abychom mu dali čas.
A teď má možnost ukázat,zda mu záleží na čistotě chovu,na stejných podmínkách pro všechny,na zdravých rtw.Nebojen na dobrých vztazích s kolegy funkcionáři.Počkejme si,a uvidíme.Ještě je čas.
Anonyme,vaše hloupá ironická poznámka o mých jen těch nejlepších zvířatech není na místě.
Opravdu jsem odchovala velmi mnoho prvotřídních rottweilerů,měla jsem vynikající jedince ,a vezmu-li to statisticky,je moje stanice mimořádně úspěšná.
Jiná věc je ta,že jsem za víc než 30 let nedokázala namnožit tolik štěňat,jako jiní,kteří za polovinu času mají třeba dvojnásobek vrhů.
Já ani v dobách velkého zájmu o rtw psy chovala-nemnožila.
Nevím proč bych měla být falešně skromná?
Báro Lužná,Ty jsi naopak skromná až příliš.
Málokdo ví,jak probíhal Tvůj život ať soukromý,nebo se psy,nebo při vzdělávání.
To je málo vídané a je třeba si Tě považovat.Věř tomu,že já si Tě vážím,a nikdy jsem nepochopila,proč jsi odmítala funkci úpch,vždyť Ty jsi byla kvalifikovaná již tehdy.
Jenže znala jsi to,co nezná běžný člen.Proto jsi také,jako já funkce opustila.
Vážení členové klubu,nebojte se,nemám ani v nejskrytějším koutku duše pocit,že bych chtěla byť tu nejméně významnou funkci,natož tu vyšší.
Zkušenost mi stačila.
D.P. 30. 9. 2008 08:57
H.A.
Obávám se,že se mýlíte a nikdo se o ty funkcičky rvát nebude...když si vzpomenu,jaké úsilí bylo vynaloženo,aby se "sehnal" ÚPCH...no nevím...A pokud je mi někoho tak nějak líto,tak právě ÚPCH,protože ten do toho spadl sic dobrovolně,ale věřím,že s dobrým úmyslem.Jenže se těžko pracuje,když mu podrážejí svým "nekorektním"jednáním nohy jeho kolegové z předsednictva či chov.kolegia...dokazovat podvod někomu,s kým spolupracuji...jistě nepříjemné a pro někoho prostě nemožné...
A tato "diskuze" není přece o pobočkách,ale jednotlivcích...Máte pravdu,také oceňuji práci druhých a jsem ráda,když mám vše připravené pod nosem.Ale pokud to myslíte tak,že když někdo obětuje své finance,čas ,práci atd.,tak proč by si občas nemohl v tichosti šoupnout do chovu zvíře s vyřazující vadou ...tak to nesouhlasím a už vůbec neděkuji! A je mi jedno ,jestli je to před volbami,jestli je to dnes nebo za starého předsednictva,jestli je to v pobočce nebo na klubové akci! Klidně dál budu hnusná - vím,že se zde nic nevyřeší,ale aspoň může dát člověk najevo,že s tím nesouhlasí a hlavně,že se o tom ví....každý strůjcem štěstí svého - to co se děje, je ostatně vizitka toho kterého chovatele,majitele,funkcionáře....
Obávám se,že se mýlíte a nikdo se o ty funkcičky rvát nebude...když si vzpomenu,jaké úsilí bylo vynaloženo,aby se "sehnal" ÚPCH...no nevím...A pokud je mi někoho tak nějak líto,tak právě ÚPCH,protože ten do toho spadl sic dobrovolně,ale věřím,že s dobrým úmyslem.Jenže se těžko pracuje,když mu podrážejí svým "nekorektním"jednáním nohy jeho kolegové z předsednictva či chov.kolegia...dokazovat podvod někomu,s kým spolupracuji...jistě nepříjemné a pro někoho prostě nemožné...
A tato "diskuze" není přece o pobočkách,ale jednotlivcích...Máte pravdu,také oceňuji práci druhých a jsem ráda,když mám vše připravené pod nosem.Ale pokud to myslíte tak,že když někdo obětuje své finance,čas ,práci atd.,tak proč by si občas nemohl v tichosti šoupnout do chovu zvíře s vyřazující vadou ...tak to nesouhlasím a už vůbec neděkuji! A je mi jedno ,jestli je to před volbami,jestli je to dnes nebo za starého předsednictva,jestli je to v pobočce nebo na klubové akci! Klidně dál budu hnusná - vím,že se zde nic nevyřeší,ale aspoň může dát člověk najevo,že s tím nesouhlasí a hlavně,že se o tom ví....každý strůjcem štěstí svého - to co se děje, je ostatně vizitka toho kterého chovatele,majitele,funkcionáře....
ad H.A. - já se alespoň podepíši a nechávám na sebe kontakt... Byla jsem ve výboru, dělala jsem výcvikáře klubu a pak po velkém naléhání dočasného ÚPCH. Troufám si říct, že jako výcvikář dobrý, jako ÚPCH jsem byla k ničemu, protože nemám takový přehled, jaký bych si přála mít. O funkcičku v klubu opravdu nestojím, to mi věřte. Vážím si každého, kdo pro psy něco dělá, ale být ve funkci jen proto, abych měla funkci a mohla se tím ohánět, to je dost málo Ve vedení klubu bývali velmi schopní lidé, kde jsou dneska? A proč se to stalo? Kdo je v klubu dlouho, ten to ví, kdo ne, nestačí se chudák divit, co to je za spolek
H.A. 29. 9. 2008 22:37
Blíží se schůze, co? Kdopak by jste rádi urvali nějakou tu funkcičku! Jste hnusní, vím, že jsou v klubu problémy, kde nejsou. Jenže Váš jediný účel je zviditelnit sami sebe a to pod zástěrkou dobra klubu. Ale vždyť my už víme, že má paní Buriánková jen ta nejlepší zvířata atd. Nechci se nikoho zastávat, pokud podváděli, ať je to Procházka nebo Moravcová či Vohánková, případně další, všichni by měli být po zásluze potrestáni. Ano, ne vždy se to podaří, podvodníci se smějí a poctivci kroutí hlavou. Ale vážně si myslíte, že je nutné takto shazovat akce poboček. Copak si myslíte, že na klubových akcích bylo vždycky vše košer? Bláhovci. Ano, je třeba to dát do souladu s řády, ale vždycky se najdou tací, kteří mezi těmi stanovami a organizačními a jinými řády prokličkují a ostatním se smějí. Je mi jen líto, že nikdo z vás tady nedokáže ocenit, že ty lidi se snaží něco dělat a nesedí na gauči u televize nebo u počítače a jen nekritizují. A je mi líto i předsednictva, které se nevyhlo botám ve svém jednání, ale uvědomte si laskavě, že ty lidi pracují pro nás a to ze svého volného času a dost ze svých finančních prostředků. Můžete namítnout, že se neměli cpát do voleb. Jenže kdyby si to řekli všichni, jak by to dopadlo? Věřím, že všichni šli do předsednictva v dobré víře něco pro klub udělat a jsem přesvědčená, že všechno jen nevořou, tak, jak tady všichni uvádíte. Chci jim proto poděkovat, protože já si přijedu na akci a mám vše nachystané na talíři a nemusím se nervovat s tím, jestli je to nebo ono zařízeno, neustále někam volat apod.
J.D. 29. 9. 2008 19:05
Paní Procházková,to co jste napsala je opravdu skutečnost.
Ale bohužel my členové nic nenaděláme,můžeme o tom jen napsat,protože to stejně nikdo neřeší.Co UPCH,co předseda,co místopředseda a ostatní?Pokladník Vohanková je zrovna aktivátor
Letos co se v chovu děje? v chovu fena s rtg 3.stupně od Petráše, na bonitaci pobočky uchovněn pes a fena po operaci entropia,na bonitaci pobočky uchovněna fena s bílým znakem,na klubové bonitaci změna známky povahy,na bonitaci pobočky mohli projít povahou psi bojácní,protože nebyl prováděn náznak úderu....
To jsou skutečná fakta a je to moc smutné
A ještě nejsmutnější,že to dělají členové předsednictva,to je příklad?
Ale bohužel my členové nic nenaděláme,můžeme o tom jen napsat,protože to stejně nikdo neřeší.Co UPCH,co předseda,co místopředseda a ostatní?Pokladník Vohanková je zrovna aktivátor
Letos co se v chovu děje? v chovu fena s rtg 3.stupně od Petráše, na bonitaci pobočky uchovněn pes a fena po operaci entropia,na bonitaci pobočky uchovněna fena s bílým znakem,na klubové bonitaci změna známky povahy,na bonitaci pobočky mohli projít povahou psi bojácní,protože nebyl prováděn náznak úderu....
To jsou skutečná fakta a je to moc smutné
A ještě nejsmutnější,že to dělají členové předsednictva,to je příklad?
Stránky - 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139