Přidání příspěvku
V návštěvní knize je 2778 příspěvků, poslední byl přidán dne 5. 12. 2008 10:08
D.P. 23. 5. 2008 11:25
A nyní kdy má předsednictvo možnost doložit "praktiky" UCI příspěvkem očitého svědka a článek "nepustí" do Zpravodaje.
Opravdu nechápu,kudy se ubírají myšlenky předsednictva,ale v tomto případě jaksi zabloudily!
Osvěta mě příjde daleko účinnější a pro plemeno bude jen přínosem.
Rozhodně jsem pro osvětu,než pro zmírnění podmínek do chovu...nestojím o to,přiblížit se UCI...stačí si přečíst článek Magdy
Opravdu nechápu,kudy se ubírají myšlenky předsednictva,ale v tomto případě jaksi zabloudily!
Osvěta mě příjde daleko účinnější a pro plemeno bude jen přínosem.
Rozhodně jsem pro osvětu,než pro zmírnění podmínek do chovu...nestojím o to,přiblížit se UCI...stačí si přečíst článek Magdy
D.P. 23. 5. 2008 11:21
Už nějaký ten rok je na hlavní stránce klubu toto upozornění:
Předsednictvo RKČR upozorňuje.
Mnoha členům našeho klubu bylo nabídnuto panem Sejkaničem členství v Klubu přátel rottweilera, který je členem UCI.
UCI je disidentská organizace, která v České republice působí prostřednictvím Českomoravské kynologické federace. Sdružuje majitele psů a umožňuje jim, aby odchovávali štěňata i na jedincích, kteří ne vždy splňují požadavky standardu plemene. Uznává veškeré rodokmeny psů. Průkazy původu vystavené UCI jsou platné pouze pro akce pořádané organizací UCI. Tyto PP jsou nepoužitelné, neplatné na všech akcích pořádaných ČMKU.
Pro nás, členy ČMKU je nepřípustné, abychom jakýmkoliv způsobem s touto organizací spolupracovali. Člen UCI nesmí být členem RKČR.
Upozorňujeme naše členy, aby si dobře promysleli krok, který je nevratný. V případě nejasností se mohou obrátit na kohokoliv z Předsednictva.
Patrně složité podmínky pro uchovnění Rottweilera by mohly být důvodem, který některé členy k přestupu vedou.
Předsednictvo navrhne zmírnění podmínek pro zařazení do chovu i v našem klubu.
Předsednictvo RKČR upozorňuje.
Mnoha členům našeho klubu bylo nabídnuto panem Sejkaničem členství v Klubu přátel rottweilera, který je členem UCI.
UCI je disidentská organizace, která v České republice působí prostřednictvím Českomoravské kynologické federace. Sdružuje majitele psů a umožňuje jim, aby odchovávali štěňata i na jedincích, kteří ne vždy splňují požadavky standardu plemene. Uznává veškeré rodokmeny psů. Průkazy původu vystavené UCI jsou platné pouze pro akce pořádané organizací UCI. Tyto PP jsou nepoužitelné, neplatné na všech akcích pořádaných ČMKU.
Pro nás, členy ČMKU je nepřípustné, abychom jakýmkoliv způsobem s touto organizací spolupracovali. Člen UCI nesmí být členem RKČR.
Upozorňujeme naše členy, aby si dobře promysleli krok, který je nevratný. V případě nejasností se mohou obrátit na kohokoliv z Předsednictva.
Patrně složité podmínky pro uchovnění Rottweilera by mohly být důvodem, který některé členy k přestupu vedou.
Předsednictvo navrhne zmírnění podmínek pro zařazení do chovu i v našem klubu.
Mě ten článek připadá velmi zajímavý. A souhlasím, že v posledním čísle zpravodaje lepší článek než tento nebyl!!!!
D.P. 23. 5. 2008 10:41
Přesto to udělám
pokud se potvrdí,že předsednictvo samozvaně cenzuruje příspěvky do Zpravodaje
pokud se potvrdí,že předsednictvo samozvaně cenzuruje příspěvky do Zpravodaje
pro D.P od ab 23. 5. 2008 10:39
nevím nevím,jestli zaměstnat KRK je to pravé.
Mě se například ani neomluvili za chybné rozhodnutí.
Mě se například ani neomluvili za chybné rozhodnutí.
J.J. 23. 5. 2008 10:00
btw: me by i zajimalo kym byl zamitnut a jinak souhlasim s D.P. - hlavne ze ve zpravodaji muze byt spousta nic nerikajicich stranek plnych handrkovani
D.P. 23. 5. 2008 09:48
ad Magda
Když pominu,že článek by byl jistě přínosem pro členy,jak je možné,že byl zamítnut? Už byly schváleny ČS změny týkající se Zpravodaje a jeho obsahu????????? Kdyby si někdo nebyl jistý,tak NEBYLY neb schůze ještě neproběhla!!!!
To jsem se tedy "naprdla" a to dost!!!!!!!!!! Když vezmu do ruky poslední číslo,tak 1/3 jsou jen samé bláboly,které se netýkají plemene.A nechtějte,abych spočítala přesně,kolik nás členy stojí 1 stránka vysvětlování a ospravedlňování např.p.předsedy!!!!!!!
Takže toto platit a číst musíme,ale článek varující všechny "neznalé" před podvodníky,tak to ne????????
Je ještě někdo,komu byl zamítnut příspěvek do Zpravodaje? Hodlám zaměstnat KRK!!!
Když pominu,že článek by byl jistě přínosem pro členy,jak je možné,že byl zamítnut? Už byly schváleny ČS změny týkající se Zpravodaje a jeho obsahu????????? Kdyby si někdo nebyl jistý,tak NEBYLY neb schůze ještě neproběhla!!!!
To jsem se tedy "naprdla" a to dost!!!!!!!!!! Když vezmu do ruky poslední číslo,tak 1/3 jsou jen samé bláboly,které se netýkají plemene.A nechtějte,abych spočítala přesně,kolik nás členy stojí 1 stránka vysvětlování a ospravedlňování např.p.předsedy!!!!!!!
Takže toto platit a číst musíme,ale článek varující všechny "neznalé" před podvodníky,tak to ne????????
Je ještě někdo,komu byl zamítnut příspěvek do Zpravodaje? Hodlám zaměstnat KRK!!!
MVP Litomerice
48
Rottweiler
pes
dorost 3387-3388 2/54
mladých 3389-3395 7/54
mezitřída 3396-3397 2/54
otevřená 3398-3405 8/54
pracovní 3406-3408 3/54
šampionů 3409 1/54
veteránů 3410 1/54
fena
dorost 3411-3413 3/54
mladých 3414-3421 8/54
mezitřída 3422-3429 8/54
otevřená 3430-3437 8/54
pracovní 3438-3439 2/54
šampionů 3440 1/54
48
Rottweiler
pes
dorost 3387-3388 2/54
mladých 3389-3395 7/54
mezitřída 3396-3397 2/54
otevřená 3398-3405 8/54
pracovní 3406-3408 3/54
šampionů 3409 1/54
veteránů 3410 1/54
fena
dorost 3411-3413 3/54
mladých 3414-3421 8/54
mezitřída 3422-3429 8/54
otevřená 3430-3437 8/54
pracovní 3438-3439 2/54
šampionů 3440 1/54
mm 23. 5. 2008 00:01
UCI x FCI....aneb poprvé a naposledy
trošku z jiného , neméně závažného , tématu. Chtěla jsem přispět do zpravodaje článken zabývajícím se organizací UCI - bohužel mi byl zamítnut, že se netýká rtw - aplikovala jsem jiné plemeno -aby to bylo z první ruky...i když další příklady se týkaly rtw- nad omezeností vedení se nebudu rozepisovat, ale pro ostatní přikládám své postřehy z výstavy...
Ráda bych se podělila o mé skromné postřehy z první a poslední účasti na výstavě pořádané UCI - dne 5.4.2008 v Rokycanech. Jedním z důvodů vypravit se na tuto akci přes celou republiku bylo, že mělo být plemeno Boerboel , které vlastním
?Mezinárodně uznáno? zahraničním rozhodčím , ač je tato rasa v celém světě zařazena jako národní.
Vše proběhlo během výstavy, kde se předvedlo několik jedinců tohoto plemene z členů UCI a na tomto ?vzorku? se rozhodlo o jeho povýšení na MEZINÁRODNĚ UZNANÉ PLEMENO ? samozřejmě jen v rámci UCI spolku.
Do té doby jsem neměla nijak zvlášť vyhraněný názor na chod tohoto klubu a proto jsem chtěla na vlastní oči , jako účastník akce, posoudit rozdíl mezi klubem UCI a FCI. Proto jsem přihlásila 2 své psy na tuto výstavu. Pro mé příznice uvádím, že ne rtw , ale boerboel a se souhlasem vedení Moloss klubu ČR, i když jsem byla informovaná , že to některým leželo na srdci.Tímto jsem se nijak netajila a ihned po příchodu mi to bylo ze strany ?ředitelky? Řapkové jasně dáno najevo , že pokud budu snad dělat nějaké problémy, na příští výstavu mě nepřijmou. Což jsem se musela v duchu smát ? investovat několik tisíc rozhodně umím lépe i účelněji. Bylo vidět, že obavy (dnes již oprávněné) z jejich strany tu panují a pohledy na vetřelce z FCI jsem cítila celou dobu.
Pomineme -li organizační chaos, neskutečně hodin než budete posouzeni...vystavovatelé kteří nejsou označení katalogovým číslem a tudíž je jim anonymita zaručena... hrubá neznalost standartu a výstavního řádu od samozvaných rozhodčích...zadávání ?nejvyššího? titulu UKCIB v každé posouzené třídě......hysterické záchvaty paní rozhodčí u kruhu č.2(rtw).....přepisování posudků a diplomů....rozdávání nevyplněných karet s obdrženým titulem.....posouzení a bonitování (a vůbec sama protizákonná účast) kupírovaného jedince....reprezentativní vzhled a vystupování ředitelky výstavy v károvaných papučích na přezku....bonitace zvířat agresivních, bázlivých....neodpovídajících věku přípustného do chovu?.dodatečné vystavení průkazu původu i 2 roky zpětně (co byl původně pes koupen jako bez PP-po rodičích s PP , ale neuchovněných pro DKK 4/4)...TAK OPRAVDU NENÍ ŽÁDNÉHO ROZDÍLU MEZI UCI A FCI !
Je to neskutečné alarmující a trestné. Klub bez kontroly se rovná klubu umožňující podvody, machinace a podávání lživých informací novým neznalým členům. Neříkám, že se tam nenajdou slušní lidé -co svůj chov směřují s nejlepším úmyslem k lepšímu, ale drtivá většina "chovatelů" se stáhla do UCI z důvodů nemožnosti uchovnit svého psa u klubu pod garancí FCI- ať již pro povinnou zkoušku z výkonu, těžký stupeň dysplazie, nemožnost kupírování, agresivitu, bázlivost nebo jinou hrubou vadu ve standartu. Takže ono to papírování , evidence a omezení v chovu DKK , kontroly vrhů, zveřejnění vad a kladů má svá důležitá opodstatnění.Tedy alespoň pro poctivého chovatele.
Pár příkladů:
chaos = cílené neposkytování informací . Na UCI výstavě se nelze absolutně orientovat - vystavovatelé nemají čísla, dohlašování v den výstavy a tím pádem žádný veřejný záznam,kdo že je to v kruhu -není...obdržené známky a ocenění žádná vedoucí kruhu pro diváky a ostatní chovatele nikam nepíše -tudíž jsou asi tajné. Zadávání známek v třídě mladých Velmi nadějný a současně dostat JA (CAJC) - dost netradiční...u jiného plemene a kruhu v třídě mladých vítěz dostal UKCIB!! A následně byl bonitován , ale protože neseděl věk a hodilo se inkasovat od laiků 600,- za bonitaci, tak se posudek i diplom přepsal na třídu otevřenou...tím pádem má toto plemeno 2 vítěze třídy otevřené a 2x UKCIB....Mimoto si majitel bonitovaného psa mohl nadiktovat jeho posudek sám...to není chaos..to je prostě UCI a jeho odpovídající úroveň výstav , rozhodčích a vedení jako takového.
Takový získaný titul nemá absolutně žádnou váhu, už vzhledem k počtu zúčastněných psů na celé výstavě cca 120- což je tak 200 x méně než běžný počet na MVP u FCI a také o tolik víc je hodnotnější získaný titul v takové konkurenci.
Slušný chovatel to asi nevnímá, ale ti ostatní toto mají předem zkalkulované a jen čistě obchodují s lidskou neinformovaností a nezkušeností.
Jinak není možné že tento spolek umožňuje chovat na nemocných zvířatech...a "chovatelé" si na tomto založí svou image.
Jasný příklad je chov Boerboela v UCI , kde si chovatelka buduje odchovy na 2 jedincích s DKK 4/4 a absolutně si nechce i přes upozornění připustit ,že je to trestný čin kvalifikovaný jako týrání chovem. Výsledky její práce bylo možné vidět na této výstavě , kde se z jejího odchovu předvedl vrh, kde nejeden mladý pejsek měl problémy s běžnou chůzí - nehledě nato, že jeden byl jasně postižen nevyvinutým nebo deformovaným kyčelním kloubem. Toto štěně je odsouzeno k doživotní bolesti a vysvobozením bude jen totální endoprotéza , kterou mu nejspíš nikdo nedopřeje. Paní Řapková , jako vedoucí tohoto spolku si je této skutečnosti vědoma -ví, že oba jedinci mají DKK 4/4, ale zjevně ji to nezajímá. Totéž platí o povahách - na výstavě bylo k vidění strachu a agresivity až až....ale vesele se za 600,- zbonitují ....a další a další věci , které se nedají slučovat se zájmem o zdraví a zlepšení plemene . UCI jako klub , který vezme do chovu úplně všechno....naprosto ztrácí možnost uznání a vážnosti jiných klubů -natož FCI. Nedostatky se najdou všude, ale tady je nepřehled udržovaný cíleně .
A lituji laiků, co se nechali nachytat na PP zvířete a takto dopadli.
Vše je jen a jen o lidech a je na každém z nás jakou cestou se v našem milovaném koníčku vydáme.
Je to styl života a smýšlení a není zde možné hodnocení za 5-10 let, ale za takových 20 a více , kdy si chovatel pečlivě vybere vhodné a zdravé jedince k chovu už musí být postaven dobrý základ pro jakékoliv plemeno. Kdo nemůže tomuto obětovat vše potřebné, ať raději v kynologii na nejvyšší úrovni působí jen jako divák.
Magda Moravcová
- naštěstí zájem o zveřejnění přišel z klubů a časopisů , kteřým je problematika jasná ....
trošku z jiného , neméně závažného , tématu. Chtěla jsem přispět do zpravodaje článken zabývajícím se organizací UCI - bohužel mi byl zamítnut, že se netýká rtw - aplikovala jsem jiné plemeno -aby to bylo z první ruky...i když další příklady se týkaly rtw- nad omezeností vedení se nebudu rozepisovat, ale pro ostatní přikládám své postřehy z výstavy...
Ráda bych se podělila o mé skromné postřehy z první a poslední účasti na výstavě pořádané UCI - dne 5.4.2008 v Rokycanech. Jedním z důvodů vypravit se na tuto akci přes celou republiku bylo, že mělo být plemeno Boerboel , které vlastním
?Mezinárodně uznáno? zahraničním rozhodčím , ač je tato rasa v celém světě zařazena jako národní.
Vše proběhlo během výstavy, kde se předvedlo několik jedinců tohoto plemene z členů UCI a na tomto ?vzorku? se rozhodlo o jeho povýšení na MEZINÁRODNĚ UZNANÉ PLEMENO ? samozřejmě jen v rámci UCI spolku.
Do té doby jsem neměla nijak zvlášť vyhraněný názor na chod tohoto klubu a proto jsem chtěla na vlastní oči , jako účastník akce, posoudit rozdíl mezi klubem UCI a FCI. Proto jsem přihlásila 2 své psy na tuto výstavu. Pro mé příznice uvádím, že ne rtw , ale boerboel a se souhlasem vedení Moloss klubu ČR, i když jsem byla informovaná , že to některým leželo na srdci.Tímto jsem se nijak netajila a ihned po příchodu mi to bylo ze strany ?ředitelky? Řapkové jasně dáno najevo , že pokud budu snad dělat nějaké problémy, na příští výstavu mě nepřijmou. Což jsem se musela v duchu smát ? investovat několik tisíc rozhodně umím lépe i účelněji. Bylo vidět, že obavy (dnes již oprávněné) z jejich strany tu panují a pohledy na vetřelce z FCI jsem cítila celou dobu.
Pomineme -li organizační chaos, neskutečně hodin než budete posouzeni...vystavovatelé kteří nejsou označení katalogovým číslem a tudíž je jim anonymita zaručena... hrubá neznalost standartu a výstavního řádu od samozvaných rozhodčích...zadávání ?nejvyššího? titulu UKCIB v každé posouzené třídě......hysterické záchvaty paní rozhodčí u kruhu č.2(rtw).....přepisování posudků a diplomů....rozdávání nevyplněných karet s obdrženým titulem.....posouzení a bonitování (a vůbec sama protizákonná účast) kupírovaného jedince....reprezentativní vzhled a vystupování ředitelky výstavy v károvaných papučích na přezku....bonitace zvířat agresivních, bázlivých....neodpovídajících věku přípustného do chovu?.dodatečné vystavení průkazu původu i 2 roky zpětně (co byl původně pes koupen jako bez PP-po rodičích s PP , ale neuchovněných pro DKK 4/4)...TAK OPRAVDU NENÍ ŽÁDNÉHO ROZDÍLU MEZI UCI A FCI !
Je to neskutečné alarmující a trestné. Klub bez kontroly se rovná klubu umožňující podvody, machinace a podávání lživých informací novým neznalým členům. Neříkám, že se tam nenajdou slušní lidé -co svůj chov směřují s nejlepším úmyslem k lepšímu, ale drtivá většina "chovatelů" se stáhla do UCI z důvodů nemožnosti uchovnit svého psa u klubu pod garancí FCI- ať již pro povinnou zkoušku z výkonu, těžký stupeň dysplazie, nemožnost kupírování, agresivitu, bázlivost nebo jinou hrubou vadu ve standartu. Takže ono to papírování , evidence a omezení v chovu DKK , kontroly vrhů, zveřejnění vad a kladů má svá důležitá opodstatnění.Tedy alespoň pro poctivého chovatele.
Pár příkladů:
chaos = cílené neposkytování informací . Na UCI výstavě se nelze absolutně orientovat - vystavovatelé nemají čísla, dohlašování v den výstavy a tím pádem žádný veřejný záznam,kdo že je to v kruhu -není...obdržené známky a ocenění žádná vedoucí kruhu pro diváky a ostatní chovatele nikam nepíše -tudíž jsou asi tajné. Zadávání známek v třídě mladých Velmi nadějný a současně dostat JA (CAJC) - dost netradiční...u jiného plemene a kruhu v třídě mladých vítěz dostal UKCIB!! A následně byl bonitován , ale protože neseděl věk a hodilo se inkasovat od laiků 600,- za bonitaci, tak se posudek i diplom přepsal na třídu otevřenou...tím pádem má toto plemeno 2 vítěze třídy otevřené a 2x UKCIB....Mimoto si majitel bonitovaného psa mohl nadiktovat jeho posudek sám...to není chaos..to je prostě UCI a jeho odpovídající úroveň výstav , rozhodčích a vedení jako takového.
Takový získaný titul nemá absolutně žádnou váhu, už vzhledem k počtu zúčastněných psů na celé výstavě cca 120- což je tak 200 x méně než běžný počet na MVP u FCI a také o tolik víc je hodnotnější získaný titul v takové konkurenci.
Slušný chovatel to asi nevnímá, ale ti ostatní toto mají předem zkalkulované a jen čistě obchodují s lidskou neinformovaností a nezkušeností.
Jinak není možné že tento spolek umožňuje chovat na nemocných zvířatech...a "chovatelé" si na tomto založí svou image.
Jasný příklad je chov Boerboela v UCI , kde si chovatelka buduje odchovy na 2 jedincích s DKK 4/4 a absolutně si nechce i přes upozornění připustit ,že je to trestný čin kvalifikovaný jako týrání chovem. Výsledky její práce bylo možné vidět na této výstavě , kde se z jejího odchovu předvedl vrh, kde nejeden mladý pejsek měl problémy s běžnou chůzí - nehledě nato, že jeden byl jasně postižen nevyvinutým nebo deformovaným kyčelním kloubem. Toto štěně je odsouzeno k doživotní bolesti a vysvobozením bude jen totální endoprotéza , kterou mu nejspíš nikdo nedopřeje. Paní Řapková , jako vedoucí tohoto spolku si je této skutečnosti vědoma -ví, že oba jedinci mají DKK 4/4, ale zjevně ji to nezajímá. Totéž platí o povahách - na výstavě bylo k vidění strachu a agresivity až až....ale vesele se za 600,- zbonitují ....a další a další věci , které se nedají slučovat se zájmem o zdraví a zlepšení plemene . UCI jako klub , který vezme do chovu úplně všechno....naprosto ztrácí možnost uznání a vážnosti jiných klubů -natož FCI. Nedostatky se najdou všude, ale tady je nepřehled udržovaný cíleně .
A lituji laiků, co se nechali nachytat na PP zvířete a takto dopadli.
Vše je jen a jen o lidech a je na každém z nás jakou cestou se v našem milovaném koníčku vydáme.
Je to styl života a smýšlení a není zde možné hodnocení za 5-10 let, ale za takových 20 a více , kdy si chovatel pečlivě vybere vhodné a zdravé jedince k chovu už musí být postaven dobrý základ pro jakékoliv plemeno. Kdo nemůže tomuto obětovat vše potřebné, ať raději v kynologii na nejvyšší úrovni působí jen jako divák.
Magda Moravcová
- naštěstí zájem o zveřejnění přišel z klubů a časopisů , kteřým je problematika jasná ....
L. Fialová 22. 5. 2008 22:31
B. Dubská udělala jednu velkou chybu, že vám všem v předsednictvu nezadala úkoly a sama jen kontrolovala, zda je plníte... na to, že je takové povahy, bohužel doplatila a každý se snaží co nejvíce ji pošpinit... zde uvedu na pravou míru, pokud by zase někdo vyrukoval s tím, že se ji zastávám, ano zastávám, i když jsem ji mockrát upozorňovala, že je na všechny velmi hodná a že se snaží vyjít všem vstříct, což nejde...
Předsedo Cachu, kdybyste raději místo napsání 2 A4 na svou obhajobu a shození viny na druhého (i když dle mého názory jste ne možné pochybení předsedkyne mohl upozornit, co by místopředseda ), napsal něco pěkného o plemeni do Pes přítele člověka.
A do třetice, důvěřuj, ale prověřuj, takže i kdyby B. Dubská něco zapinkala, vy jste byl povinnen si vše překontrolovat. Jindy býváte tak opatrný....není-liž pravda?
Předsedo Cachu, kdybyste raději místo napsání 2 A4 na svou obhajobu a shození viny na druhého (i když dle mého názory jste ne možné pochybení předsedkyne mohl upozornit, co by místopředseda ), napsal něco pěkného o plemeni do Pes přítele člověka.
A do třetice, důvěřuj, ale prověřuj, takže i kdyby B. Dubská něco zapinkala, vy jste byl povinnen si vše překontrolovat. Jindy býváte tak opatrný....není-liž pravda?
Jarka 22. 5. 2008 18:14
Pane Cach konečně přiznejte svou vinu.Měl jste se informovat,co je a co neni hotovo To dá rozum.
proč se to nestalo dřív za p.Dubské?
Protože jste to spůsobil
proč se to nestalo dřív za p.Dubské?
Protože jste to spůsobil
prřo chytráka 22. 5. 2008 18:12
Proč se zastáváte p.Cacha.Dohoda je taková jaká je a měl to potvrdit.Smlouvu podepsal až skoro za dva měsíce co byl ve funkci.
Hnal se do vlády,tak at se snaží něco dělat.
Hnal se do vlády,tak at se snaží něco dělat.
ad pan Krásenský 22. 5. 2008 14:25
Proč sem neustále pletete podpis smlouvy, která je ČMKU naprosto lhostejná, ČMKU totiž v žádném případě nepožaduje stvrzení konání výstavy po sepsání nějaké smlouvy, ta je pouze věcí klubu. ČMKU požaduje aktuální stvrzení nastalých změn. Ve vašem mejlu jsme si přečetli, že jste změny projednával s paní Dubskou a že mezi vámi došlo k dohodě. Změny jste tedy dohodli za předsednictví paní Dubské, tudíž měla změnu nahlásit paní Dubská nebo upozornit nové předsednictvo, že takto ještě nestihla učinit. Či jste s ní termín dohodli až v době po členské schůzi? To jste teda asi jednali za zády nového předsednictva.
Nevím proč útočíte na p.Dubskou,ta si svoje povinosti splnila a výstavu na ČMKU řádně nahlásila.Jelikoš nebyla už předsedkyní při podepsání smlouvy mezi RKČR a ZKO Dolní Benešov,tudíš nenohla hlásit změnu místa a datumu výstavy.Toť vše k problémum,které vznikly.Jisté je,že to měl někdo udělat a až si každý přebere kdo asi?Problémy se podařilo se je vyřešit a klubovká teda je schválená,tudíš to nemíním dále komentovat.Těšíme na hojnou účast za ZKO Dolní Benešov Krásenský
D.P. 22. 5. 2008 11:58
Raději Klubovou výstavu propagujte pozitivně! Ať je co největší účast!
NM 22. 5. 2008 10:44
pan Buchta ma pravdu.Jenom to chce přiznat pravdu je to pořát dokola
PUCL 22. 5. 2008 10:31
Ihned v prosinci,to jste byl už předseda,nemýlím li se
Sám pan Krásenský to dřív nepotvrdil,tak co kopete
Sám pan Krásenský to dřív nepotvrdil,tak co kopete
ad pan Buchta 22. 5. 2008 09:39
Nahlášení změny je třeba provést IHNED, žádná smlouva k tomu není zapotřebí, ta je již pouze věcí klubu.
Buchta 22. 5. 2008 08:33
Omlouvám se za vypadnuté písmena ale zřejmě nemám počítač v pořádku.
Chtěl bych ještě dodat, že výmluvy pana Cacha jsou neoprávněné a to i z toho důvodu, že slouva s panem Krásenským byla podepsána 25.1.2008 s novým předsednictvem, takže odpovědnost za to nese pan Cach. proč by měla paní Dubská něco nahlašovat dodatečně na ČMKU, když neměla v rukou žádnou smlouvu?
Chtěl bych ještě dodat, že výmluvy pana Cacha jsou neoprávněné a to i z toho důvodu, že slouva s panem Krásenským byla podepsána 25.1.2008 s novým předsednictvem, takže odpovědnost za to nese pan Cach. proč by měla paní Dubská něco nahlašovat dodatečně na ČMKU, když neměla v rukou žádnou smlouvu?
Buchta 22. 5. 2008 08:04
Jak jistě všichni víme, pan Cach je ve funkcích RKČR už několik let a jistě zná vše, tak jak by mělo být. I v období nahlášení KV a její změny byl místpředsedou a pokladníkem, takže proč nezařídil tuo změnu on? Dobře věděl, že bude kandidovat na předsedu RKČR a že případné nedostatky se odrazí na jeho osobě. Navíc, přeci neznalost neomlouvá. Pokud se tlačím do nějaké fnkce, tak musím znát alespoň povinnosti, když ne práva. Takže opět výmluva taková, aby on byl čistý. Zrovna tak jak jeho, za pomoci KRK vydané smyšlené usnesení. Kdyby vznesl dotaz ihned na ČKS, nemuselo se tři měsíce handrkovat, které usnesení má být zveřejněno. Že se omluvil je hezké ale pro mě nedostačující. Za své chyby by měl odstoupit z funkce.
Stránky - 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139